sobota 3. března 2012


tak to byla zase jednou super cesta, krásně jsem se zakoukal do toho reliefu 12 km pod sebou, nejdřív Dijonské vinice, potom Bayoux, město, odkud je ten krásnej pruh látky s tkaným příběhem , Bretaň, potom  lehce kolem Walesu a irský Cork... pak dlouho moře, ale potom, zase jako před 10 lety, začalo to docela nevinně, něco bílýho v moři, potom se to zhuštovalo, a nakonec jsem několik hodin pozoroval naprosto skvělý organický ornamenty z ledovejch ker, pak celý zamrzlý pláně a nakonec do toho ještě pustý ostrovy, krása, Labradorský moře, a pak hned Terra Nova- Nová Zem, celá zaprášená sněhem, jako instalace od Demartiniho...!!!pak už normální krajina-mapa s cestama,...občas město Berlin, nebo St John, Dieppe atd, jak kdo přijel, tak to pojmenoval... jezera,lomamy. A nakonec to pilot plácnul na runway, ani nikdo  nevzdychnul... pamatuju potlesk, ale v Praze....no, potom jsem jako dalších 500lidí čekal na imigration officers skoro 2 hodiny, vůbec ten nápor lidí nezvládali, bylo jich tam sice asi 10 ale lidí prostě moc, z celýho světa...jamajka, indie,latina ,a my s těma švýcarama, během toho jsem koukal na televizní zprávy- neskutčný tornáda jak to zatočilo s celejma  venicema, s autentickejma komentářema lidí, ... " koukáme na to v tv, jsme asi 40 mil od epicentra, doufáme, že se to vyhne,...je to asi 20 yardů širokej trychtýř...", no docela je tu fofr...
pak jsem dorazil na Greene Ave, kde bydlím.. cesta super, ale na domě není zvonek, jen nějakej černoch od vedle vtipkuje, ža tam nahoru, kde se svítí budu muset asi vylízt..tak jsem vyndal paličky a .....dobubnoval jsem se ! Ta železná mříž měla docela silnej zvuk...tak bylo pozdvižení , že přijel soundartista... ukázalo se, že tu bydlí 5 lidí, který jsem postupně poznal, Radka tu pracuje v galerii, Natalie dělá rozhovory a pomáhá Judith Malina z Livingu, a Bára s přitelem tu studujou na Cooper Unon,prestižní to artškole..



Mam meeting se Sarah,  u studia / aťasu tak se musim kouknout, jak se tam dopravim, je to tu všechno dost daleko, z mapy to nevypadá...ha ha ha ! 
typickou věcí naší civilizace jsou ploty-amerika jich má hodně...

 MEGA  -galerie Smack Mellon- přímo v pilíří Manhattan Bridge

Žádné komentáře:

Okomentovat