sobota 24. března 2012

Tak, po dlouhé pauze, kterou jsem si zavinil sam, tím, že jsem si zadřel třísku, která se mi pěkně zanítila, jsem  zase schopen a ochoten se podělit o něco z toho blázince okolo...jen tak proběhnu par fotek, kterých je stejně minimum, protože jsem hlavně připravoval,  Open Studios, vystavu hostitelské Triangle Arts Assotiation, pro širokou veřejnost, společně s Smack Mellon gallery, přímo v areálu Dumbo studios...
a byl jsem pro material v MFA= material for artists- for free!! to bylo  zajímavý prostě se někdo zabývá tím, že shromažďuje informace o tom, kdo co vyhazuje, nebo prosteě nepotřebuje a pěkně recykluje, je to pro potřeby organizací- školy, neziskovky, organizovaní umělci, jako třeba Triangle....

bylo to trochu dál z centra...














ještě před tím jsem si ale pobyl jeden den v nemocnici,na kapačkách, napíchali do mne asi 5 Heparinů- to už bych v Jihlavě asi skončil svůj pozemský pobyt...." kvůli možnosti infekce" .. a  zákrok, který provedli na oddělění plastické chirurgie byl 0,5cm řez, ale vypadalo to, že odejdu jako přeoperovaná paní Bajerová... no, uvědomil jsem si, že jsem na kapačkách v životě poprvé a doufám, že taky naposledy, to raději už nic!!! 4lověk se najednou ocitne v soukolí mašinerie,kterou nemá šanci ovládnout,byl jsem připravenej prostě odejí, naštestí s tím ale přišli sami, a po 32 hodinách mne propustili, s patřičnou složkou papírů a rad,včetně receptu, představa, co způsobí nerozhodnost či "opatrnost" jedné doktorky je obludná- cena pobytu v nemocnici  nevyčíslitelná ...asi...














a moje zoufalství totalní...





a z nemocnice rovnou na na výstavu v Triangle.... spousta lidí, dotazů, vysvětlování, otazníků a tak....











cestou pozoruju, jak to tu frčí...před Triangle je nějaká truhlárna,...
pustili mne v sobotu, pak byl weekend s Open Studios, večer v neděli jsem se  šel podívat   na koncert Gamelanu, a bylo to docela překvapení, jedna ze skladrb byla ob skladatele, kterej mě tam pozval, tak jsem koukal... nejlepší byl ten obrovskej gong, mohli jsme na to potom zkusit hrát....bylo to vlastně v lobby   hotelu Gershwin.. docela zajímavý, a jak jsem pozděli zjistil, celkem častý....ale  ouha, došly mi baterky, no power...... tak snad jindy.............................tak tedy něco z denního všedního života:




ATARI................................................................................................................................................


některý modely jsou neskutečný a metro mě nepřestává fascinovat, je to nekonečná dráha,  jen toho matroše -železo, pražce, vlaky, a sposty nejrůznějších lidí!!  denně tu nastupuju a jen  koukám....





 v úterý, 20. jsem se byl podívat na starým rockerovi Lee Ranaldo zs skopiny Sonic Youth, který ještě společně s jejich bubeníkem Stevem Shelly mají novou formaci,  měli koncertík v obchodě s deskama Other music, kde sestrkali regály, a našlapalo se tam asi 100 fanušků, předběžné varování o country se potvrdilo jen z žásti, vystupovala skoro celá kapela, jen bubeník musel do Německa, "tak jsme ho dlai do krabičky" zavtipkoval Lee, a přivítal nás v music a guitar shopu, měl tam docela slušnou výbavu
















písničky kytarové , místy až romantické, ale občas jsme se propadli do celkem psychedelicé nálady, a kytrových smrští, sic poněkud kultivovaných, ale ceklkově bylo příjemný vidět , že je to baví, a dělají to opravdu naplno, a to i když je to jenom release party pro stovku fanoušků hráli poctivou hodinu!

Žádné komentáře:

Okomentovat