sobota 10. března 2012

Sobota, 10.března: na jednu z mnoha rad kamaráda Arna se vydávám na poetickou audioprocházku po Lower East Side, což je oblast poetická, hudební, intelektuální už od dob W.Whitmanna...kde ale taky bydleli Velveti, Ed Sanders, Leroi Jenkins, J.Kerouac, a další čekal jsem jen zvuky v galerii ale je to jinak... projekt je právě spuštěn, je  satelitní součástí Armory Show,   a musí se stáhnout na mp3, s-phone, i-pad, a projít -je to na 1,5 hodiny čmuchání..., bavim se s autorem-básníkem-překladdatelem , tvůrcem radiových pořeadů: Pajk Malinovski,...." v 90. letech jsem jezdilz Kodaně  do Prahy stopem..".... slovo dalo slovo, všechno mi vysvětlil, kde, kdo, kdy a co a skončilo to tak že jsem si to dal bez zvuku, ověřit si, jak mi funguje vlastní paměťová karta, a jen co si to stahnu, dam si to se sluchatkama, uvidíme, zatím mi musíte věřit, a poslouchat můžete po stažení : Passing Stranger   namluvil to Jim Jarmusch, zvuky nahrál a hudbou protáhl John Zorn, oba místňáci.... k tomu jen par fotek...:

dům V.U.


Walt Whitmann




Ed Sanders- bookshop

Angels Hair



Bývalý hřbitov, kde byl pochován
libretista W.A.Mozarta, nějaký bláznivý
 Ital kterýobchodoval na nedaleké Bowery s
 tabákem,když mu všechno ostatní krachlo



"Look, scissors, you better take a photo, this will never happen again!"
nabádal mne bělovlasý stařík na přechodu, zmáčkl jsem spoušť a společně jsme  přešli Avenue,
měl pravdu, pohledem jsme se rozloučili a  naše cesty se rozešly....

Žádné komentáře:

Okomentovat